Wikia

Tarspons is een parody op het beroemde figuur Tarzan.     

Tarspons.jpg

Spongebob als Tarzan

Het verhaalEdit

Tarzans ouders zijn gestorven toen hij nog maar een baby was. Daarna hebben apen hem opgevoed. Zo leerde Tarspons enorm goed klimmen en klauteren, en werd hij berensterk. Ook liep hij op zijn handen en sprak hij de taal van de apen. Wanneer de mensen komen ontmoet hij een meisje die Jane heet. Ze is een heel deftig meisje, maar Tarspons wordt wel op haar verliefd. Zij leert hem praten en zich als een gewoon mens gedragen. Later blijft ze bij hem in het oerwoud wonen.Tarspons heeft het vaak aan de stok me gemene jagers, wilde indianen en woeste bosnegers. En ook met allerlei wilde beesten. Maar uiteindelijk wint hij altijd, want hij is een hele slimme kerel.BeroemdTarspons is een wereldberoemde figuur. Hij heeft in tientallen films gezeten. En er waren zelfs musicals en een Disney film- en serie over hem gemaakt. Hij is beroemd vanwege zijn wilde kreet: "Óeeeeehwaaaaahoeahahooeeehoeaaaaaa!!!" en zijn zin: "ik Tarzan, jij Jane’’.  

Wat Tarspons allemaal kanEdit

Tarspons kan er goed klimmen in bomen. Hij kan slingeren aan lianen en is ook erg sterk. Hij kan hard rennen, en op zijn handen en voeten lopen. Ook kan hij ondersteboven aan een tak hangen. Hij draagt meestal alleen een lendedoek, maar soms heeft hij ook nette kleren aan. Ook spreekt hij de taal der apen. Met apen kan hij het sowieso goed vinden, omdat ze hem hebben opgevoed. Hij heeft lange tijd gedacht dat hij zelf ook een aap was! 

Around Wikia's network

Random Wiki