Wikia

Texas
Texas.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 18a
Releasedatum: 22 maart 2000
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Wachten op de bus
Volgende: Kleintje
Lijst van afleveringen

Texas is de zesendertigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 22 maart 2000 in het Engels. De aflevering code is 18a.

InhoudEdit

Spongebob , Patrick en Sandy maken zandkastelen op het strand, Goo Lagoon. Sandy maakt er een in de vorm van Texas, die word weggespoeld door de vloed. Ze loopt treurig weg, omdat ze heimwee heeft naar Texas. Spongebob en Patrick brengen haar naar haar koepel, waardoor ze zich nog slechter voelt. Spongebob en Patrick begrijpen niet wat er gebeurt, totdat ze horen dat Sandy zingt, boven op haar huis, omdat ze terug wil op Texas. Ze hebben een plan, ze organiseren een feest in De Krokante Krab met als thema Texas. Spongebob en Patrick vragen of Sandy mee wilt om te gaan lunchen, maar ze besluit te vertrekken uit Bikinibroek naar Texas. Spongebob probeert haar te sturen naar De Krokante Krab, maar dat lukt niet. Sandy vertrekt met de bus uit Bikinibroek, waarop Patrick zegt dat er niets speciaal is aan het domme Texas, waardoor Sandy uit de bus stapt. Dit geeft Spongebob het idee om Sandy te brengen naar De Krokante Krab. Er is daar een Texas-feest, waar ze de hele tijd geintjes maken over het domme Texas. Sandy gooit met een lasso naar Patrick en op de achtergrond onstaat een nucleaire ontploffing. Patrick vraagt wie dat domme Texas eigenlijk nodig heeft en ze lopen weg.

Around Wikia's network

Random Wiki