Wikia

Vaarschool
Vaarschool
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 4b
Releasedatum: 7 augustus 1999 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Een verre buur is beter dan een goede vriend
Volgende: Pizzabezorging
Lijst van afleveringen

Vaarschool (Engels: Boating School) is de negende aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 7 augustus 1999 in het Engels. De aflevering code is 4b.

PersonagesEdit

SpongeBob SquarePants

Patrick Ster

Octo Tentakel

Mevrouw Puff

Gerrit

Fred

InhoudEdit

Vandaag is het de dag van Spongebobs vaarexamen op de Vaarschool en hij is erg geïnteresseerd. Als hij klaar is, heeft hij zijn vaarbewijs. Omdat hij al 38 keer mondeling examen heeft gedaan, is hij er klaar voor om alle vragen te beantwoorden. Op het moment van het vaarexamen is hij in paniek en de vuurtoren van de Vaarschool valt om. Mevrouw Puff vraagt zich af waarom dat juist nu moet gebeuren. Later die avond vertelt hij zijn twijfels aan Gerrit. Patrick heeft Spongebob gehoord door een walkie-talkie onder zijn bed. Hij heeft een plan, Spongebob kan de de antwoorden van hem door krijgen door een antenne, die hij moet verstoppen onder een cowboyhoed. De volgende dag probeert Spongebob zijn examen opnieuw. Spongebob raakt in paniek bij het starten van de boot, maar Patrick zegt hem rustig te blijven. Spongebob start de boot en rijdt, maar Patrick zegt hem te stoppen en dat doet hij. Mevrouw Puff maakt een aantal grapjes over een verre vriend die de antwoorden doorgeeft. Spongebob lacht, totdat Mevrouw Puff vertelt dat dat bedrog is. Hij realiseert zich dat de antwoorden doorkrijgen bedriegen is en hij vertelt over de antenne in de cowboyhoed. Mevrouw Puff zegt dat dat vandaag mag, omdat zij wil dat hij zijn examen dit keer haalt. Hij wordt verward door wat Mevrouw Puff en hij botst tegen een aantal objecten op het terrein van de Vaarschool aan, waardoor Mevrouw Puff naar het ziekenhuis moet.
Mevrouw Puffs Vaarschool

Mevrouw Puffs Vaarschool

GallerijEdit

De gallerij:

Vaarschool (aflevering)/gallerij

Trivia/GoofsEdit

  • Dit eerste aflevering van Mevrouw Puff en de Vaarschool

Around Wikia's network

Random Wiki