Wikia

Waar is Gerrit?
Waar is Gerrit.jpg
Algemene Informatie
Nummer: 52
Releasedatum: 1 mei 2007
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Waar is Gerrit? is een korte aflevering over dat Patchy en Tony Hawk op zoek gaan naar Gerrit. De aflevering is gelansceerd op 1 mei 2007.

Inhoud Edit

Pachty zit in zijn voortuin een boek telezen op een tuin stoel. Patchy verteld dat er nog maar 2 uur is tot het begin van de nieuwe Spongebob aflevering. Spongebob juicht wat hij verhuegt zich er op. Pachty zegt dat het de beste aflevering ooit word waarna Potty toevroegt dat je het niet moet missen. Pachty kan er natuurlijk ook niet op wachten als onofficele voorzitter van SpongebobFanclub. Paachty staat met een verrekijker en zegt hij hulp nogdig heeft voor zijn zoektocht. De genne die bij hem langs komt is Tony Hawk, dan heeft Potty een perkament met een bechijning erop. met de bechijving: ga naar een diep gat. hij volgt Tony en het diepe gat is The Grand Canyon. dan schreeuwen ze tegelijk gerrit!! de volgende besrijving van Potty is: Gaan naar The Hoosier State. dan zien we Spongeboben Patrick in een vliegtuig en daarna staan ze voor een etalage Spongebob kijkt op een poster en roept gerrit! Pachty en Tony zijn terecht gekomen in een mais veld in Gary,indiana. Pachty vraagt aan Tony of hij weet dat hier toevalig ergens een Gerrit is.  Pachty zegt dat ertoch wel ergens een slak moet zijn in dit mais veld. maar het lijkt Tony van niet. Tony vraagt waroom Pachty eigelijk een knipoog gaf. Potty komt met de volgende beschijving: Er is een slak en een Toren. Tony zegt tegen Patchy dat hij hem moet volgen om slakken tevinden. Spongebob en Patrick spelen peddelbal, dan zien we spngebob voor een etelage roepen naar gerrit. Patchy zegt dat daar de toren is (De eifeltoren) en dat hij in Parijs is. hij zit aan een tafel met Tony met een baret op te eten. Tony Hawk zegt dat we gerrit niet viden maar ze hebben in iedegeval nog slakken. Dan schreeuwt Pachty heel hard. De volgende beschijving is: Gerrit zit onder een ruezachtige shelp.' dan zien we Spongebob en Patrick weer in het vliegtuig. Spongebob zaait op tv en roept naar gerrit. Ze denken daqt met de reusachtigeshelp het Sydney Opera House beldoeld word. Dan komt Tony aanzeeten met een sushistok en zegt Pachty dat ze in australië zijn en niet in Boston. Maar Tony zegt dat Gerrit helemaal niet in Boston is. Potty komt met de volgende beschijving: tijd voor Slijm. ze willen allebij het perkament en daroom schruurt het in tweeën.  Pachty zegt dat hij nu  precies weet waar Gerrit is de slijmerigste plek op arrde. Tony Hawk zegt dat Gerrit op meest tijdachtigste  plek is op aarde Spongebob zoekt onder zijn pat naar Gerrit.

Around Wikia's network

Random Wiki