Wikia

Welkom in de Maatemmer
Welkom in de Maatemmer.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 34a
Releasedatum: 21 januari 2002 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Gerrit neemt een bad
Volgende: Frankenkrabbel
Lijst van afleveringen

Welkom in de Maatemmer (Engels: Welcome to the Chum Bucket) is de zesentwintigste aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 21 januari 2002. De aflevering code is 34a.

InhoudEdit

Het is sluitingstijd in de Krokante Krab en meneer Krabs vertelt Spongebob dat hij een kaartspel tegen Plankton gaat spelen. Spongebob reageert hier geschokt op. Meneer Krabs legt uit dat Plankton de slechtste speler van Bikinibroek is en dat hij de laatste 15 jaar iedere week van hem won. 's Morgens vertelt hij Spongebob dat hij verloren heeft van Plankton en dat hij gewed had om Spongebobs contract. Spongebob wordt meegenomen naar de Maatemmer, waar hem wordt beveeld te werken en wel een Krabburger te bakken. Plankton zal zijn brein uit zijn hoofd halen en in een robot stoppen als hij dat niet doet. Spongebob kan niet werken in de kou van de Maatemmer. Karen stelt voor Spongebobs omstandigheden te verbeteren. Plankton doet er alles aan om de keuken van de Maatemmer in te richten als de keuken van de Krokante Krab, maar Spongebob is nog niet tevreden. Spongebobs brein wordt geïmplanteerd in het hoofd van een robot, maar die weigert net zoals Spongebob een Krabburger te bakken. Plankton maakt Spongebob weer normaal en geeft hem terug aan meneer Krabs. Spongebob weigert nog steeds een Krabburger te bakken, maar als meneer Krabs boos wordt, gaat hij direct naar de keuken.

Around Wikia's network

Random Wiki