Wikia

Winterslaap
Winterslaap
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 27a
Releasedatum: 5 mei 2001
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Octostad
Volgende: Gezochte Criminelen
Lijst van afleveringen

Winterslaap (Engels: Prehibernation Week) is de dertiende aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 5 mei 2001. De aflevering code is 27a.

InhoudEdit

In Sandy's huis heeft Sandy veel te doen en Spongebob helpt haar mee door bladeren te harken. Sandy maakt zich zorgen, Spongebob vraagt waarom. Ze legt uit dat ze over een week gaat beginnen aan de winterslaap. Ze wil het werk zo snel mogelijk afronden, zodat ze veel lol kunnen maken. Spongebob belooft dat hij de tijd die hij niet besteedt aan werken voor meneer Krabs in de Krokante Krab aan haar te besteden. De activiteiten zijn gevaarlijk; zandboarden, elkaar proberen te duwen van de zeenaald, extreme dingen en hooi zoeken in een speldenkussen. Spongebob wil stoppen, hij vindt het niet leuk. Spongebob probeert te ontsnappen voor zijn veiligheid. Sandy draagt aan iedereen op om Spongebob te gaan zoeken. Sandy zoekt Spongebob overal, behalve onder de steen van Patrick, waar hij juist verstopt is. Ze gaat bijvoorbeeld langs de Krokante Krab om te vragen Spongebob te zoeken. Als ze ondekt dat Spongebob onder Patricks steen zit en hem dus gevonden heeft, is ze heel blij en opgelucht. Voordat ze aan haar winterslaap wil beginnen wil ze eerst nog atoomwerpen. Spongebob vertelt haar dat ze hem pijn heeft gedaan, maar ze is al begonnen aan de winterslaap. Patrick komt terug van boodschappen doen met een ijsje en vraagt wie dat allemaal zijn onder zijn steen.

Around Wikia's network

Random Wiki